Питання стосовно поваги до ЛГБТ військових і не тільки...



На своєму прикладі зіткнулася з таким фактором як траннсфобія, відносно себе.
Розумію що це не останній випадок.
Але я хотіла підняти питання в ближньому крузі, близьких людей.
Хоча мабуть це питання стосується не тільки ближнього кругу...

Зараз на російсько-Українській війні воює більше 50 тисяч військових з ЛГБТ спільноти.
Вони кожного дня як й всі, ризикують своїм життям, щоб захистити землю, людей, сім'ї, літніх, дітей, трансфобів, гомофобів тощо...
Гинуть, проливають свою кров...
Як сонце світить над грішними та праведними, так й ми захищаємо всіх...

І от я зіткнулася з тим що мій тесть передав мені через моїх дітей коли дізнався що я трансгендерна жінка, щоб я не з'являлася у нього в домі.
Я як й десятки тисяч представників ЛГБТ спільноти захищала його стару дупу своїма кістьми, та своєю кровью!!!
Й от тепер, замість дякую, сказав навіть не мені, а через моїх дітей, щоб я не з'являлася в його домі...
Получається якщо б я була цисгендерним чоловіком, то я була б герой, та захісниця, а транс-жінка не герой, не захісниця все анулюється...
@обана неблагодарність, та трансфобія...

Коментарі

Популярні публікації