Сумніви на самому початку шляху. Тест на визначення трансгендерності.

На самому самому початку свого шляху, я намагалася знайти відповідь на питання, чи дійсно я трансгендерна людина.
Й тут мені дуже допомогла спілка, трансгендерні люди, котрі вже пройшли чи проходять цей шлях.
Я шукала ввдповідь на питання, чи дійсно я та ким себе вважаю, чи не помиляюся я?
Й тут мені допомогли, дали посилання на статтю на англійській мові КЛІК
Стаття допомогає дісно визначитись на 100% чи ти є трансгендеона людина чи ні.
Суть у тому що ніхто не скаже тобі по симптомам, чи проявам, взагалі зі сторони чи ти трансгендер, ти тільки  сам можеш це визначити, в статті людину ведуть шляхом котрий дозволить відповісти на всі питання та зрозуміти.
Дуже дякую своїй спілці та всім небайдужим хто допоміг мені тоді.

Коментарі

Популярні публікації