Прогулялась...


Сьогодні вирішила розвіяться та спробувати трохи зняти свою дисфорію, відпросилася у лікарів та з'їздила у місто. По дорозі, побачила магазин косметики, та зпіймала себе на думці що я дуже хочу купити собі жіночій парфум, та ще згадала що булоб не погано поки є можливість використати скраб для обличчя. Бо поки я служу в ЗСУ й продовжується війна, ти не знаєш, коли в тебе буде ще можливість скористатися благами цивілізації.

Підійшовши до магазину я трохи вагалася, бо я по формі, й не знала як себе повести, бо для інших поки що я виглядаю чоловіком та солдатом ЗСУ.
Набравшись трохи сміливості я увійшла в магазин й звернулася до продавчині допомогти мені вибрати скраб, та парфум.
Легенда була така що мене попросили зробити ці покупки 😅
Скраб ми знайшли швидко, а от з парфумом прийшлося повозитись нам обом.
Через хвилин п'ятнадцять, й жмутом у руці полосок пробничків, я таки обрала свій аромат, він дуже ніжний.
Взагалі я зараз покупаю жіночу косметику та речі, щоб зняти хоч трохи свою дисфорію.
А недавно я пробила обидва вуха під сережки 🥰 й дуже цьому рада.





Коментарі

Популярні публікації